Математичний КВЕСТ "Калейдоскоп"

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенції, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками КВЕСТУ, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.

Правила гри

  1. Грають 2 команди по 5 учнів. 
  2. Гра проходить у приміщенні НЦПО за певним маршрутом для кожної команди. 
  3. Гра триває 1 годину.
  4. Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
  5. Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
  6. Мобільний телефон лише у капітана команди для екстреного зв'язку.
  7. Гра проводиться без підказок.
  8. Кожна команда має маршрутний лист - карту у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання. За кожне правильно виконане завдання команда отримує фішку - (частину розрізаної фігури).
  9. Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.

Хід гри

Учні діляться на 2 команди. Кожна команда до початку гри повинна вибрати капітана, назву, девіз, емблему.

1.     Організаційний момент

На старті кожна з команд представляє себе. Капітани отримують маршрутні листи, де позначений порядок проходження етапів. (На двері кабінетів прикріплені назви  «зупинок»,які позначені на маршруті. На кожному етапі команда повинна виконати ряд завдань .

Маршрути КВЕСТУ
Для  команди «Фенікс»  
Актова зала ―>Каб№: 6― >каб № 8 →>каб № 10 ―> методкабінет ―>навчальна  частина»    ―>Актова зала
 Для команди  «Піфагорійці" 
Актова зала ― >«навчальна  частина» ― > «методкабінет» ― >Каб № 6 ― >Каб № 8 ― >Каб. №10 ―> Актова зала

Зупинка «Розумова гімнастика»

  1. Скільки існувало чудес світу? ( 7).
  2. Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (кут)
  3. Скільки часу Шахеризада розповідала казки? ( 1001 ніч).
  4. Скільки зубів у людини? (32).
  5.  Що без кінця? ( кільце).
  6. Скільки ніг мають 2 жуки, 3 пауки,2 вужа,3 чижа? (42 ноги) ( 2 жука - 6*2=12,  3 павука8*3=24, у вужа - 0, 3 чижа 2*3=6)

Зупинка «Анаграми»

1.     Велікд -  Евклід.
2.     Грампора – Програма.
3.     Корсет – Сектор.
4.     Форігап – Піфагор.
5.     Ретамід – Діаметр.

Зупинка «Підказка»

          Команди  отримують по 4 запитання. Ведучий називає три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої підказки -3с на відповідь, потім дається друга підказка і знову 3 с. Після третьої підказки – 5 с на остаточну відповідь.

 І команда

 Геометрія
 1. У ній одних теорем штук сто.    
 2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
 3 .З грецької мови перекладається як землемірство, (виміри на землі)

Координати
1.     Їх не вистачало дітям капітанаГранта.
2.     Військові їх не розголошують.
3.     Бувають  у точки на прямій і на площині.

Дзвоник
1. Найприємніше на уроці.
2. Найнеприємніше на перерві.
3. Буває ще й останнім

Екзамен 
1. Ним закінчується навчання.
2.  Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3.  Буває вступний, а буває випускний.

ІІ команда

Кут
1. У класі їх чотири.
2. Вимірюється транспортиром.
3. Туди ставлять малюків
Циліндр
1.  Їх кілька у двигуні машини.
2.  Є також такий капелюх.
3.  Схожий на каструлю.
Теореми
1.Їх формулюють математики
2.Є про трикутники, а є про кути.
3.Їх треба доводити.
Формули
1.  Запамятати їх неможливо
2.   За ними обчислюють.
3. Їх повно у довіднику

Зупинка "Поласуй гарбузовою кашею"

Спробуйте дістатися до гарбуза, який знаходиться серед цифрового лабіринту. Дістатися до нього можна тільки якщо будеш рухатися вертикально і горизонтально клітинками, у яких є цифра 6 або число, що ділиться на 6.

25
57
91
81
43
99
87
79
52
49
88
54
86
68
62
76
31
29
83
96
56
73
32
93
66
48
92
51
90
41
38
56
94
53
36
80
43
61
78
84
82
34
46
74
71
58
75
33
28
44
95
42
32
37
35
21
6
26
24
18
30
45
72
16
60
12
55
40
87
77
59
22
14
19
98
39
47
85
27
50

Зупинка «Що зникло?»

Перед  гравцями розкладають 10 – 12 дрібних предметів ( вирізані фігури многокутників, креслярські інструменти,тощо).
Після хвилинного запам’ятовування гравцем, їх накривають хусткою і гравці по черзі повинні їх назвати. Потім 1-3 предмети забирають з- під хустки. Коли хустку знімають, гравці по черзі називають предмети,що зникли.

Зупинка "МАТЕМАТИЧНИЙ АЛФАВІТ

Необхідно для кожної букви алфавіту придумати математичний термін. Наприклад: А – алгебра, Б – бісектриса і т. д.

Зупинка  «Склади фігуру»

З отриманих часток фігури за кожне виконане завдання  треба скласти фігуру (квадрат )

Підсумок

Ведучий
Математичний КВЕСТ під назвою « Калейдоскоп» завершено. Ми підійшли до фінішу.
Завжди пам’ятайте ці слова: « Неможливо бути математиком, не будучи в той же час поетом в душі.  ( С.Ковалевська)
І ось настав урочистий момент – оголошення результату  КВЕСТУ.
Тож  надаємо слово суддівській колегії.
(Нагородження команд)
Дякуємо учасникам гри за співпрацю,за прагнення до перемоги.
Закінчення  КВЕСТУ та нагородження переможців.
Вручення  сертифікатів  та солодких призов .

Література

Журнал   «Математика  в школах  України . Позакласна  робота »   ТОВ «Видавнича група  «Основа»»  2013 р 
Журнал   «Математика  в школах  України . Позакласна  робота »   ТОВ «Видавнича група  «Основа»»  №7 , 2017 р 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

25.09. 2023 Групи Гз 23 1/9 ; К 21 1/9 ;К23 1/9 ;Гз21 1/9

Урок 18.12.23 Група Гз 23 1/9; К 23 1/9 ;Гз21 1 /9