Математичний КВЕСТ "Калейдоскоп"
Правила гри
- Грають 2 команди по 5 учнів.
- Гра проходить у приміщенні НЦПО за певним маршрутом для кожної команди.
- Гра триває 1 годину.
- Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
- Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
- Мобільний телефон лише у капітана команди для екстреного зв'язку.
- Гра проводиться без підказок.
- Кожна команда має маршрутний лист - карту у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання. За кожне правильно виконане завдання команда отримує фішку - (частину розрізаної фігури).
- Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.
Хід гри
Учні діляться на 2 команди. Кожна команда до
початку гри повинна вибрати капітана,
назву, девіз, емблему.
1.
Організаційний момент
На старті кожна
з команд представляє себе. Капітани отримують маршрутні листи,
де позначений порядок проходження етапів.
(На двері кабінетів прикріплені назви «зупинок»,які позначені на маршруті. На кожному етапі
команда повинна виконати ряд завдань .
Маршрути КВЕСТУ
Для команди «Фенікс»
Актова зала ―>Каб№: 6― >каб № 8 →>каб № 10 ―> методкабінет ―>навчальна частина» ―>Актова зала
Для команди «Піфагорійці"
Актова зала ― >«навчальна частина» ― > «методкабінет» ― >Каб № 6 ― >Каб № 8 ― >Каб. №10 ―> Актова зала
Актова зала ― >«навчальна частина» ― > «методкабінет» ― >Каб № 6 ― >Каб № 8 ― >Каб. №10 ―> Актова зала
Зупинка «Розумова гімнастика»
- Скільки існувало чудес світу? ( 7).
- Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (кут)
- Скільки часу Шахеризада розповідала казки? ( 1001 ніч).
- Скільки зубів у людини? (32).
- Що без кінця? ( кільце).
- Скільки ніг мають 2 жуки, 3 пауки,2 вужа,3 чижа? (42 ноги) ( 2 жука - 6*2=12, 3 павука8*3=24, у вужа - 0, 3 чижа 2*3=6)
Зупинка «Анаграми»
1. Велікд - Евклід.
2. Грампора – Програма.
3. Корсет – Сектор.
4. Форігап – Піфагор.
5. Ретамід – Діаметр.
Зупинка «Підказка»
Команди отримують по 4 запитання. Ведучий називає три
підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої підказки -3с на
відповідь, потім дається друга підказка і знову 3 с. Після третьої підказки – 5
с на остаточну відповідь.
І команда
Геометрія
1. У
ній одних теорем штук сто.
2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
3 .З грецької мови
перекладається як землемірство, (виміри на землі)
Координати
1. Їх не вистачало дітям капітанаГранта.
2. Військові їх не розголошують.
3. Бувають у точки на прямій і на площині.
1. Їх не вистачало дітям капітанаГранта.
2. Військові їх не розголошують.
3. Бувають у точки на прямій і на площині.
Дзвоник
1. Найприємніше
на уроці.
2. Найнеприємніше
на перерві.
3. Буває ще й
останнім
Екзамен
1. Ним закінчується навчання.
2. Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3. Буває вступний, а буває випускний.
1. Ним закінчується навчання.
2. Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3. Буває вступний, а буває випускний.
ІІ команда
Кут
1. У класі їх
чотири.
2. Вимірюється
транспортиром.
3. Туди
ставлять малюків
Циліндр
1. Їх кілька у двигуні машини.
2. Є також такий капелюх.
3. Схожий на каструлю.
1. Їх кілька у двигуні машини.
2. Є також такий капелюх.
3. Схожий на каструлю.
Теореми
1.Їх
формулюють математики
2.Є про
трикутники, а є про кути.
3.Їх треба
доводити.
Формули
1. Запам’ятати їх неможливо
2. За ними обчислюють.
1. Запам’ятати їх неможливо
2. За ними обчислюють.
3. Їх повно
у довіднику
Зупинка "Поласуй гарбузовою кашею"
Спробуйте дістатися
до гарбуза, який знаходиться серед цифрового лабіринту. Дістатися до нього
можна тільки якщо будеш рухатися вертикально і горизонтально клітинками, у яких
є цифра 6 або число, що ділиться на 6.
25
|
57
|
91
|
81
|
43
|
99
|
87
|
79
|
52
|
49
|
88
|
54
|
86
|
68
|
62
|
76
|
31
|
29
|
83
|
96
|
56
|
73
|
32
|
93
|
66
|
48
|
92
|
51
|
90
|
41
|
38
|
56
|
94
|
53
|
36
|
80
|
43
|
61
|
78
|
84
|
82
|
34
|
46
|
74
|
|
71
|
58
|
75
|
33
|
28
|
44
|
95
|
42
|
32
|
37
|
35
|
21
|
6
|
26
|
24
|
18
|
30
|
45
|
72
|
16
|
60
|
12
|
55
|
40
|
87
|
77
|
59
|
22
|
14
|
19
|
98
|
39
|
47
|
85
|
27
|
50
|
Зупинка «Що зникло?»
Перед
гравцями розкладають 10 – 12 дрібних предметів ( вирізані фігури
многокутників, креслярські інструменти,тощо).
Після хвилинного
запам’ятовування гравцем, їх накривають хусткою і гравці по черзі повинні їх
назвати. Потім 1-3 предмети забирають з- під хустки. Коли хустку знімають,
гравці по черзі називають предмети,що зникли.
Зупинка "МАТЕМАТИЧНИЙ АЛФАВІТ”
Необхідно для кожної букви алфавіту придумати математичний термін. Наприклад: А – алгебра, Б – бісектриса і т. д.
Зупинка «Склади фігуру»
З отриманих часток фігури
за кожне виконане завдання треба скласти
фігуру (квадрат )
Підсумок
Ведучий
Математичний КВЕСТ
під назвою « Калейдоскоп» завершено. Ми підійшли до фінішу.
Завжди пам’ятайте ці слова: « Неможливо бути математиком,
не будучи в той же час поетом в душі. ( С.Ковалевська)
І ось настав
урочистий момент – оголошення результату КВЕСТУ.
Тож надаємо слово суддівській колегії.
(Нагородження
команд)
Дякуємо учасникам
гри за співпрацю,за прагнення до перемоги.
Закінчення КВЕСТУ та нагородження переможців.
Вручення сертифікатів
та солодких призов .
Література
Журнал
«Математика в школах України . Позакласна робота »
ТОВ «Видавнича група
«Основа»» 2013 р
Журнал «Математика
в школах України .
Позакласна робота » ТОВ «Видавнича група «Основа»» №7 , 2017 р
Комментарии
Отправить комментарий