Турнір кмітливих
Мета: Пробудити інтерес до математики, розширити їх математичний кругозор. Формувати у учнів поняття про необхідність математики в житті. Розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість, винахідливість. Виховувати доброзичливе ставлення
один до одного.
Форми роботи: групова, індивідуальна.
Захід
проводиться в формі театралізованої
вікторини.
Присутні: принцеса Геометрія, охорона принцеси, придворні вчені. Питання
задають вчені. Правильність
відповіді оцінює принцеса Геометрія і нагороджує солодкими призами.
Хід
заходу
Ведучий
-
Увага ! Увага !
До
вас завітала її
Високість – Принцеса Геометрия
( принцесу
зустрічають стоячи )
(заходить принцеса і її охорона )
-
Ми
починаємо « Турнір кмітливих»
-
Хто
знає відповідь на задане питання
Піднявши руку
нехай відповідає .
-
Хто
не знає відповіді ----
уважно слухає і
готується відповідати .
-
За
правильну відповідь кожен отримує
пошану від її
Високості – принцеси Геометрії.
- Ми починаємо! (читає питання )
1. Одне
яйце вариться 10 хв. Скільки хвилин буде варитися 5 яєць? (10 хв)
2. У сім’ї 5 синів і в кожного з них є одна сестра. Скількит дітей у сім’ї?( шість)
3 На базарі дідусь купив дві кози
і заплатив за них 800 гривень . По чому пішла
одна коза ? (по землі ).
4. З матеріалів дедективної справи: «Того дня о 10 год
вечора йшов дощ, а через 48 годин
була сонячна погода». Чи правдива ця інформація? (ні. Буде знову вечір)
5.
Два в квадраті – чотири, три в квадраті – дев’ять. А чому дорівнює кут в квадраті? (90 градусів)
.6.
Що спільного у рівнянні,
що має розв’язок, і у дерева? (У них є корінь)
7.За газету заплатили 1 гривню і ще половину її вартості.
Скільки коштує газета? (2 гривні)
8.Що важче кілограм
25-копійкових монет чи пів кілограма 50-копійкових? (кілограм
25-копійкових)
9. . Величина кута 30˚.Чому дорівнюватиме
цей кут, якщо його розглядати під лупу з двократним збільшенням? (30
10.Три різних числа спочатку додали, а потім перемножили.
Сума і добуток виявились рівними. Які це числа? (1, 2 і 3)
Комментарии
Отправить комментарий